1. SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in s priporočili GZS ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletno trgovino s2avtomotoshop.com upravlja S2 AVTOMOTO SERVIS Srečko Matić s.p., v nadaljevanju ponudnik.
Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine s2avtomotoshop.com.
2. REGISTRACIJA UPORABNIKA
Za oddajo naročila je potrebna registracija uporabnika, s čimer si pridobi uporabniško ime in geslo. S tem uporabnik pridobi pravico do nakupa. Na podlagi prijave v spletno stran lahko uporabnik izbira in naroči izdelke. Po potrditvi plačila uporabnik postane kupec. O uspešno izvedeni plačilni transakciji vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas obvestimo z informacijo o naročenem uzdelku.
3. NAČINI PLAČILA
Omogočamo naslednje načine plačila:
- z gotovino po povzetju
- po predračunu ali ponudbi
- plačilo preko spletne strani s PayPal sistemom
4. DOSTAVA
Izdelek na zalogi vam bomo iz našega skladišča izdali v roku 1-3 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu. Potrudili se bomo, da vam izdelek dostavimo čim prej.
Naša izbrana dostavna služba je Pošta Slovenije. Poštnino naročenega izdelka plača kupec. Poštnina znaša 4,90 EUR z vključenim DDV za lokacije znotraj področja Slovenije.
5. CENE
Veljavnost cene izbranega artikla velja na dan oddaje naročila oz. nakupa preko spletne trgovine s2avtomotoshop.com.
6. ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Kupec ima pravico v 30 dneh vrniti izbrani izdelek. O vračilu izdelka nas mora kupec obvestiti, preden ga vrne. Stroške pošiljanja vrnnjenega izdelka kupec plača v celoti. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Ponudnik kupcu vrne kupnino vrnjenega izdelka v roku 15 dni.
Podjetje S2 AVTOMOTO SERVIS Srečko Matič s.p. ni uvoznik in je zgolj posrednik pri prodaji izdelkov. V primeru napačnega pakiranja ali poškodovanega izdelka je ponudnik dolžan kupcu ustrezno zamenjati izdelek.
Pred vgradnjo izdelka je kupec oz. oseba, ki bo rokovala z izdelkom, dolžna preveriti ustreznost izdelka, saj stroške, ki bi lahko nastali zaradi napačnega ali neustreznega izdelka ob vgradnji, ne krije ponudnik, zato priporoča, da izdelke vgrajujejo pooblaščeni serviserji oz. ustrezno usposobljeni mehaniki. V primeru nastanka škode izdelka pri vgradnji s strani osebe brez ustrezne usposobljenosti ponudnik ne odgovarja.
V primeru, da kupec naroči napačen izdelek, krije stroške poštnine sam, saj v nasprotnem primeru ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljke.
V primeru, da ponudnik pošlje napačen izdelek, stroške poštnine krije ponudnik.